4 sierpnia 2015

Koronkowa kamizelka

A ja znowu na czarno...no nie wiem nawet latem ten kolor kusi mnie i uwodzi:). Czarna koronka to klasyka (jakoś nie mogę przekonać się do koronki w innym kolorze) a z klasyką to jest tak, że lubię ją w wydaniu nieklasycznym. Tak też jest z tą narzutką. Takie niby nic a jednak coś - świetnie sprawdza się w wielu zestawach, będąc niemalże ich ozdobą:)

No dobra koniec o tym... w moim życiu nastąpiły ważne zmiany, które ekscytują mnie i pochłaniają bez reszty. Być może napiszę o tym niebawem coś więcej, a teraz chciałam podzielić się z Wami pewną myślą: "strach ma wielkie oczy". Tak, tak ktoś powie banał ale czasem los decyduje za Nas i mimo, że boimy się tych  decyzji to zwykle jest to strach na wyrost. Czasem skręt z utartego szaku odkrywa przed nami nieznane dotąd możliwości, nieznane dotąd uczucia i piękno. Ja skręciłam i otworzył się przedemną nowy świat, o którym do tej pory tylko słyszałam. Super sprawa:)
/kamizelka, bluzka - sh; spodenki - wymiana /

24 komentarze:

  1. Bardzo fajna ta kamizelka :)
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. The vest is beautiful, I love it !!

    http://www.memoriesapril.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna kamizelka, na jednym ze zdjęć jesteś przy górce ułożonych kamieni. Często można je spotkać na plaży czy ktoś z Was wie w jakim celu są budowane?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaciekawiło mnie Twoje pytanie i trochę poszperałam:). Układanie kamieni może być zarówno wyrazem kultu, sztuką (widziałm zdjęcia misternie poukładanych kamieni tworzących rozmaite formy), hobby, czymś na kształt oczyszczenia duchowego (wyciszenia) itp. Myślę, że na tej plaży była to poprostu rywalizacja pomiędzy pasjonatami takiej "rozrywki" bo takich górek kamieni było tam sporo:)
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Świetny zestaw i piękne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wonderful photos and location...you look divine!!!!!

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia! A kamizelka bardzo nam się podoba :)
    Nowy post http://fanaberieoutlet.blogspot.com/2015/08/moda-na-selfie-co-sie-za-nia-kryje.html
    Zapraszamy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. hm, a gdzie te fotki? czyżbyś pojechała na wakacje beze mnie ? ;)
    cieszę się wszystko układa się, przynajmniej coś z bloga się dowiem ;p
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no co Ty umowa to umowa wakacje z Tobą albo wcale:) Jakbym coś zaniedbywała to dzwoń śmiało i ochrzaniaj:)
      Buziaki:)

      Usuń
  8. Seksownie i tajemniczo.
    Zarówno na zdjęciach, jak i w tekście. Z chęcią bym się dowiedziała, ale nie naciskam.
    Sandałki pięknie prezentują się na Twoich zgrabnych nóżkach, a koronkowa kamizelka "robi" resztę :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ach z tą moją tajemniczą stroną czasem ciężko walczyć:)
      dzięki:)

      Usuń
  9. Piękne miejsce i wspaniałe zdjęcia, a kamizelka jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie latem nie przeszkadza czerń :) Wyglądasz super!
    Ptysiablog

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne miejsca i zdjęcia, pasuje Ci czerń :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow co za fantastyczna kamizelka, Cudowne zdjęcia.!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy serdecznie za opinie / komentarze ^^ Czytamy wszystkie i staramy się odpowiadać w ramach możliwości.
Będzie nam miło, jak dodasz nas do obserwowanych i polubisz na facebooku =^.^=
Pozdrawiamy
Sylwia, Paulina, Natalia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...